En snodd lista som jag gjorde igår men somnade från

Ännu en lista. Har fått dille på det, hoppas att ni inte dör av tristess!

Vilken dag är det idag?

Bakissöndag.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Det brustna hjärtat </3 Haha, nej skoja. Fast helt ärligt så vet jag inte, får väl ta typ kameran, noterna eller cykeln.

Vad ska du göra ikväll?
Jag har rensat ur lite kläder ur min garderob (hade seriöst 40 klänningar!) och nu ska jag nog snart sova.

Säg två bra uttryck:
Tvåsamhet och asknas.

Vad blir du glad av få höra att du är?
Vad som helst som är bra. Rolig, duktig på något, fin, trevlig, smart. Samt när morfar säger att jag är "full i klååån". Då dör jag finhetsdöden.

Visa en bild du inte minns ha tagits:

Fnissig på fest.

Vem saknar du?
Saknar ju alltid en massa bra fok men just nu saknar jag min kamera allra mest. Har sån abstinens!

En bild på något som är asbra att ha:

En kompis som alltid lyssnar på all strunt man vill prata om.

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:

Hela randigt + rutigt/pop/emo-grejen känns väl inte så standard längre.

Vad är du bra på?
Mysa, komma försent, handla på secondhand, vara ambitiös och gå min egen väg.

Vad vill du ha?
En ny kamera, en ny telefon och pussar.

Vad tycker du är roligt?
Hemmafester, fotografera, teckna, spela piano, Jan Stenmark, se nya platser, träffa okända trevliga människor, Wilfred, fuldansa, vara ute hela nätterna under sommaren, spela tv-spel, sy, stå på scen och så himla mycket mer.

Vad är du dålig på?
Sova nog mycket, börja med saker i tid, hålla kontakten, höra av mig, prata känslor, träna samt att våga.

Vad tänker du baka i veckan?
Det beror på. Om det är min grupp som ska baka till vår klass fikaförsäljning i veckan så ska jag baka nå gött. Annars inget alls.

Hur ser du ut när du är nyvaken?

Typ såhär. Små ögon och plutiga läppar brukar det va.

Vem är du kär i just nu?
Ingen alls vilket är rätt skönt ändå!

Vad var det första du snodde?
Säkert en godis från ICA, en pärla från dagis eller något liknande.

En bild då du dricker alkohol:

Öl på pundarfest. (Ber om ursäkt för det oerhört avslappnade ansiktsuttrycket, försöker leva upp till pundarutstyrseln)

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Skolarbete.

Vad bävar du inför?
Livet efter gymnasiet trots att jag längtar som attan. Skräckblandad förtjusning.

Vad händer i helgen?
Den här helgen är tyvärr redan slut men nästa helg är ännu oplanerad. Tror att det blir fest på fredag i varje fall!

Är listan slut nu?

Jååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0