Äh, drämmer till med ännu en lista

Den här listan handlar om hösten men egentligen så är det ju nästan vinter kan jag tycka. Men jaja.

1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?


Humöret är det inget större fel på men är rätt stressad och har lite ångest nu och då. Mest på grund av det överväldiga berg skolarbete som ska slutföras inom en snar framtid. Sen skulle jag bli ännu gladare om allt det gråa försvann och vi fick snö snart.

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Är nog antingen den här tröjan:


Den här jackan/koftan:

Eller den här mössan (som knappt syns på bilden) om det räknas som plagg:


3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?


Verkar ha haft det oerhört bra. Verkar mest ha sett på film, spelat assassin's creed, läst Harry Potter och fotat en hel massa. Sen är det exakt på dagen ett år sedan jag blev veggie på heltid!

4. Vad gör du om dagarna egentligen?


Skola, skola, skola sen plugga, plugga, plugga. Sen brukar jag träna en gång om dagen och se serier i mån av tid.

5. Vad ska du ha för frisyr?
Har inte planerat att klippa mig så blir väl samma som jag har haft senaste månaderna. Variera mellan mittbena och sidbena bara.

6. Vad lyssnar du på för musik?
Senaste veckorna har det mest varit Air, Youth Lagoon och klassiskt. Helst Chopin eller Debussy.

7. Vad läser du?
Har precis läst Kollektivt Självmord men tänkte börja med Bilbo nu så att jag har läst den innan filmen släpps. Peppen!!

8. Senast tre inkomna sms?
"hahah, jo!"
"Okej, får höra med nån annan:)"
"Fan vad jag hatar fucking skyltsöndag"

9. Vad var bäst med sommaren?

Att det var sommar, att jag var ledig, Dr. Who, den förbättrade självkänslan, Trästock, midsommar, Umeå vistelsen med mor och bror, Stockholm, festerna som innebar att stanna utomhus till mitt i natten osvosv.

10. Vad var sämst med sommaren?
Stressen som infann sig lite nu och då, det halvtaskisga vädret och en gnagande känsla av ensamhet.

11. Senast köpta plagg?
Eh, öh. Måste nog vara... en mag-polo-tröja på en loppis i Umeå.

12. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Oj, är kanske inte rätt person för att ge råd om sånt här men okej. Träna och ät nyttigt. Man känner sig sjukt mycket snyggare då. Ta hand om din hud. Är sämst på det själv men det är värt att göra det. Lägg ner lite tid på smink, kläder och hår varje dag. Att anstränga sig för att se fin ut ger såklart resultat. Sen älskar jag att ha nyrakade ben + att vara nyduschad, då känner jag mig fräsch. Le och skratta mycket också! Glada människor är snygga!

13. Hur ser du på framtiden?

Framtiden är alltid lite läskig men tycker ändå att den känns ljus. Har bestämt att jag ska göra precis vad jag vill med mitt liv, vara lycklig och inte omge mig med människor vars sällskap jag mår dåligt av. Sen hoppas jag såklart hitta någon att vara kär i samt gå en kul utbildning/ha ett kul jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0