En lista


Vad har du på dig?
En transparent, blommig klänning från Monki. Den där ^

Hur mår du?
Bra! Är otroligt rastlös men bortsett från det är allt fint.

Vad önskar du just nu?
Att jag och någon bra person drog iväg på tågluff, drack öl i okända städer osv osv.

Vad har du ätit idag?
Yoghurt, gurka och Afrikansk kikärtsgryta (<3)

Vad ska du göra imorrn?
Mest bara jobba och packa.

Vem saknar du?
Ingen speciell vad jag kan komma på för stunden. Möjligtvis någon jag inte känner än.

Senaste köp?
En halv langos. Hade inte råd till mer, hah.

Vad skrattade du senast åt?
Fula gamla videor på mig som liten.

Vad grät du senast åt?
Grät av skratt idag på grund av ovanstående orsak men av ledsenhet minns jag inte.

Vem sov du senast med?
Malin, Agnes och Stina

Vad läser du just nu?
Ingenting faktiskt, har så mycket annat att göra.

Senast sedda film?
The Sunset Limited.

Har du dejtat någon av en annan religion?

Kan nog inte påstå att jag har "dejtat" någon.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Hittills har det nog varit drama, kultur- och idéhistoria eller foto.

Vilken är din favoritfrukt?
Mango.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Asmånga tyckte att jag var lik Linnea Henriksson för ett par år sen. Och Kirsten Dunst en gång för längesedan. Lever på det än.

Vad är du rädd för?
Framtiden.

En person du tycker är snygg?
Finns ju ett antal. Typ Johnny Depp och Heath Ledger. Fast några riktiga personer också förstås men det är hemlis.

Blir du lätt svartsjuk?
Inte alls. Åtminstone aldrig så att jag blir missunnsam.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Oj, svårt. Älskar bland annat de olika doktorerna i Dr. Who samt Tobias Fünke i Arrested Development.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska är ju fint. Sen tycker jag att japanska är spännande.

Vad för sorts killar faller du för?
Inte för att vara sån men är de estetiskt tilltalande faller jag nog lite snabbare. MEN största kravet är att de ska vara förfärligt roliga, trevliga och absolut inte toffliga, dryga eller smöriga. Gemensamma intressen är förstås också trevligt!

Vart vill du åka just nu?
Ungefär var som helst så länge det ligger söderut och det är mycket människor i rörelse.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker att du är superlik Kirsten Dunst! :o

Svar: Men gud! Tack!!
Jennifer

2012-07-25 @ 00:03:08
URL: http://maketeanotwar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0