Såhär har mitt januari sett ut



Nya året ringdes in med dunder och brak (favoritbilden <3).

Jag provade Just Dance hos Malin. Var lite skeptisk till en början men det visade sig vara fasligt kul!


Det var fortfarande jullov så jag och Eliza passade på att mysa på Krokodil och sedan göra samma sak hemma hos mig.

Skolan började om och jag förgyllde dagen med mitt bästa halsband. Älskar't.

Luktade på blommor och bekantade mig med mitt bortglömda objektiv.

Åt mat på min finaste tallrik.

Fredag den 13'e hamnade jag på en fest med tema svart. Hade kul men dog lördag den 14'e.

Och så snö, snö, snö.







Nodo-häng.



Och väldigt mycket tid i mitt rum som också var i tidningen för ett par veckor sedan.


Sedan hoppade jag in i bilen och åkte iväg till Umeå där jag bodde hos min kära bror. Såg serier, skrattade, spelade tv-spel, klappade finaste hunden, köpte vinterskor och tog inga bilder överhuvudtaget. Mycket fin helg!


Sedan bar det av hemåt igen. Det var mitt januari, mycket trevligt faktiskt! Hoppas att ni också haft det bra.

Kommentarer
Postat av: matilda

du borde ha haft en bild där du mobbar mig, för det gör du ju mest hela tin.

2012-02-02 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0