När 2011 blev till 2012


Kvällen började i en liten stuga ute i skogen. Där bjöds det på trerätters, Alias och världens sämsta förklaringar.

Tycker att den här fantastiska bilden demonstrerar väldigt fint ungefär hur kul vi hade.

Nä, skoja. Såg snarare ut såhär.

Efter samtliga aktiviteter bjöds det på en magisk dessert som Stina hade kokat ihop. Vitchokladmousse och jordgubbssylt!

Efter att allt var uppätet och jag hade lyckats guida min far till rätt ställe bar det av mot festligheter!

Där dansades det. I detta fall till E-type om jag minns rätt.

Eliza bestämde sig för att ringa in det nya året med den sofistikerade looken.


Vid tolvslaget gick vi ut för att titta på fyrverkerierna. Fick en himla massa kramar och lyckönskningar.



Efter att vi fått nog av fyrverkerier och kyla gick vi in och posade.

Här är en helt fantastisk bild där jag försöker förklara något om kameran. En himla tur att man är tjusig när man samtalar!

Jag fastnade som vanligt framför datorn och botaniserade bland all bra musik. Förargade några stycken som tyckte att jag valde dålig musik men ibland bara MÅSTE man lyssna på Femme Fatale fastän den inte går så bra att dansa till. Hade hur som helst mycket trevligt. Tack alla medverkande för en fin kväll! Hoppas att ni hade det lika bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0