Hemma och vid liv


Hejhej! Såhär osminkad och hemsk är jag just nu men känner mig ändå fräschare än på mycket länge. Efter några helt fantastiska dagar bestående av superdupermycket shopping, öl, bakfyllornas bakfylla, världsbra människor, världens stördaste människor, Harry Potter-studion (så sjukt fantastiskt) och knappt någon sömn alls på ett galet trevligt hostel är jag hemma från London igen! Vaknade imorse och var så himla sjuk, förmodligen på grund av utmattning eftersom att det gick över under dagen. Att vara tillbaka i Piteå/Skiteå känns både fantastiskt och vemodigt på samma gång. Saknar allt kul man kan göra i London men älskar myset här hemma så ska se till att ha ett superkul jullov så att jag inte dör av tristess. Lever och frodas i alla fall! Än så länge. Världen har ju som känt tänkt gå under nu men då slutade det i varje fall på bästa sättet! Imorgon är det julavslutning på skolan vilket är typ mysigaste grejen i världen och sen är det jullov. Fina fisken! Vi hörs imorgon om vi fortfarande lever, höhö. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0