Estetfesten

Estetfesten blev ganska sämst i och med att typ ingen kom men jag hade kül ändå. Jag var ju som sagt Gallifreyan (men såg mer ut som ett lik märker jag när jag ser den här bilden) och Matilda var Gullig. Inte lever hon efter jantelagen inte, höhöhö!

Bakgunden var så ful så jag klippte in oss i julgrans-bokeh och orkade inte göra det noggrant eftersom att inget kan ta bort fulheten i den här bilden. Döpte den till och med till fulbildn. Tror i och för sig inte att människor inklippta i julgrans-bokeh någonsin kan vara fint när jag tänker efter.

Sara var Gul och Gay. Och Matilda lever upp till gulligheten. Gulligull!
Eliza spexade och visade upp sin flexibilitet när hon spelade luftgitarr. Hon var Gråskalan. Och en himla Galning!

Och sjukt gullig. Bildbevis ^ !! Hur som helst blev det en fin kväll trots att det inte blev riktigt som planerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0