Torsdag.

Jag har spenderat hela dagen på Kulturens Hus idag. Där har jag, med trevligt sällskap, ätit god mat och lyssnat på bra musik. Inte helt fel att vara representant för skolans kulturråd. Hörde bland annat Olivias Poesiorkester för första gången. Det var helt fantastiskt och rekommenderas varmt!
Denna torsdag har tyvärr också innehållit väldigt sorgliga saker. I dag flyttade min bror som också är min allra bästa vän. Känns så himla hemskt att inte ha honom i närheten hela tiden. Är så van att umgås med honom varenda dag att jag inte riktigt förstår hur jag ska klara mig utan honom. Det är ett enormt tomrum som jag vet kommer att orsaka ångestklumpar i magen och blöta kinder. Men hur ont det än gör just nu kommer det att  gå över och resultera i något bra till slut. Det är jag säker på, även om jag saknar så att jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0