Punk och prinsessringar


Idag har jag mest bara lyssnat på tidig punk och önskat att jag var cool. Är lite svag för skinnjackor och nitar i smyg. Måste alltid testa punkiga skinnjackor när jag hittar en, trots att jag vet att den åker av lika snabbt igen. The Clash har i alla fall spelats mest i dag och de är så himla bra att jag dör lite. Blir nästan obeskrivligt peppig av White Riot. Annars har jag mest burit grejor och pysslat på. Har nämligen bytt rum - vemodigt och flott på samma gång. Lär dock bli himla bra så fort jag gjort mig hemmastadd!

Träffade också min 5-åriga kompis idag. Hon gav mig en prinsessring i form av ett hjärta med snövit i mitten. Världsbra! Hon fick dock lite seperationsångest efter att jag hade tagit på mig den så vi beslöt oss för delad vårdnad. "Du kan ju ha den några dagar på skolan och sen ge tillbaka den". Finis. Nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0