Stjärnklara nätter



För ungefär en månad sedan var jag, som ni vet, i Umeå. När vi på söndagkvällen åkte hem var det mörkt ute och himlen var sådär sagolikt stjärnklar. Det är nog ingen nyhet för er att jag är väldigt förtjust i både stjärnklara nätter och bilfärder men den här kvällen var bara helt magisk. Där satt jag i nästan tre timmar i baksätet, stirrade frenetiskt på himlen och som pricken över i så shufflade min ipod fram låtar som var så himla perfekta just då. Slängde ihop en lista med några av dessa låtar.
Klicka på bilden nedan för att lyssna på den!


Kommentarer
Postat av: Stina

Tycker att den översta bilden ser animerad ut! Har tänkt på det tidigare också. Fränt!

2011-10-28 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0