Den där onsdagen jag talade om.


Den 4'e oktober var det kanelbullensdag. Vi hade dock inte möjlighet att fira den på tisdagen utan gjorde det på onsdagen istället. Vi började med att ta bussen till Agnes som bor så himla fint. Ser alltid ut som en tavla.


Jag hittade ett par kompisar som jag var tvungen att kramas med innan jag gick in.

Vi gjorde pasta carbonara och dukade.

Vi använde oss för övrigt av servettringar som Agnes själv har gjort. Himla duktig! Kika in på hennes blogg vettja!

Här är Malin som gör något coolt.



Efter att vi var mätta och belåtna plockade vi fram fikat. Kanelbullar (såklart), punchrullar, chokladbollar, belgisk choklad samt pistage- och citronmacarons.

När vi ansåg oss klara med fikandet bestämde vi oss för att spela alfapet som är ett av mina bästa spel. Älskar't!
Alla var helt fantastiskt duktiga!


Efter att vi spelat i säkert ett par timmar slog vi oss ner i köket igen. Nu för ost, kex, skorpor och te av alla de slag.



Där satt vi sedan och samtalade tills klockan blivit sent och vi var tvungen att åka hem. Finaste onsdagen på mycket, mycket länge! Kändes som helg mittt i veckan. Tack alla samtliga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0