Nytillskott!


Har sökt en sån här lampa i flera månader och har nu änligen funnit precis vad jag hade föreställt mig. Fast nej, nu ljög jag. Hade helt ärligt tänkt mig rosa skärmar men när jag såg denna förstod jag att det var den enda rätta. Den liksom kallade på mig. Nej, ska sluta tramsa. Tycker hur som helst att den är fantastiskt tjusig!

Den här spegeln inhandlades också i veckan. Min kära far mms:ade den och hörde om jag var intresserad, vilket jag givetvis var! Tycker att den är så himla fin. Älskar'n! Ber om ursäkt för dåliga bilder, ska se till att ta riktiga snart. Nåväl, tänkte knyta mig (knäppt uttryck) nu. Hoppas att ni haft en fin dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla fin lampa! Jag letar själv efter en sån.

2011-11-13 @ 14:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0