Hej allesammans!

Förlåt, förlåt för att jag inte hört av mig! Jag har dragit på mig världens superförkylning och varit sängliggande hela veckan. Har haft rätt hög feber och varit hemskt trött. En dusch sög musten ur mig! Har i alla fall sovit mellan 9-11 timmar (!) varje natt sen i fredags. Nu känner jag mig dock lite friskare, vilket förstås känns fint! Ute börjar det bli sommar och inget gör mig gladare. Nu tänkte jag springa ut och slå mig ner på vår altan och göra lite viktigt skolarbete. Hoppas ni har en fin dag, puss!

Ps. Så snart jag orkar och har tid, ska jag sammanställa ett inlägg om vad jag gjorde den här veckan för ett år sedan. Den veckan var nog den finaste i hela mitt liv. Håll ut kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0