Fina kvällen!


Vi började som sagt kvällen hos Lars där vi grillade.

Det var väldigt gott och väldigt trevligt! Efter att ha spenderat ett par timmar hos Lars ringde jag och Eliza efter skjuts för att åka vidare till Jakob.

När vi skulle åka fick jag syn på den här inköpslistan som jag var tvungen att fotografera. Finaste jag sett!

När vi var framme var alla glada och söta. Tror det var tre personer som kom fram till mig när jag kom dit och gav mig finaste komplimangerna. Åh, finisar!


Vi spenderade några timmar hos Jakob där vi dansade, träffade nya människor och studsade studsmatta. Vi blev hur som helst bjudna till ett annat ställe så jag, Eliza och Robin delade på en taxi och begav oss mot stan.

Vi landade hos Peter där det var Håkan-fest. Här bjöds det på bra musik, surt hockeypulver och trevligt sällskap. Bilderna är ganska värdelösa men kvällen var i varje fall helt fantastisk. Tre ställen på samma kväll, vilken grej! Bästa!

Kommentarer
Postat av: Skruk

Ståtlig i morgonrock, ser jag. Undrade nog lite vem jag var och vad jag gjorde där kanske.

2011-05-01 @ 15:38:50
Postat av: Melwa

Ser helmysig ut!

2011-05-03 @ 10:53:04
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0