Samhällsekonomi, lindy och dimma.


I dag har jag mest försökt att plugga. Känns supertungt med samhällsprov på torsdag, uh. I morgon ska vi åka till Kåbdalis på friluftsdag. Det känns inte speciellt kul det heller ärligt talat. Men det ska nog bli trevligt ändå. Ska dricka varm choklad och läsa bra böcker hela dagen. Typ. (bilden är förresten sedan i lördags)

Utomhus är det dimmigt i kväll. Mysigt! Och ni vet lindy hop-lektionen jag talade om i går? Det var helt fantastiskt roligt! Var supernervös innan men allt gick bra och människorna var trevliga. Åh, världens bästa. Ser fram emot nästa vecka. Och nu säger jag god natt och hoppas att jag vaknar med oanade talanger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0