10'e

I morse vaknade jag av ett telefonsamtal: "Hej, när är du på stan?" "Va, vad är klockan?" "20 i 12". Hade ställt väckaren på 9 men den vill inte samarbeta. Jag slängde mig i alla fall upp ur sängen för klockan tolv skulle ju Lars börja spela. Tror jag var där ungefär 5 över tolv. Helt galet! Har nog aldrig varit så snabb.

Lars var väldigt bra och trevlig. Vi tackade för en fin spelning, Malin köpte en skiva och så gick vi vidare.

Vi gick omkring på lite affärer men hamnade till slut på en bänk utanför Gallerian. Då passerade Lars och hälsade glatt, fint!

Det började bli dags att äta så vi gick till Café del Mar. Här är Lars, en annan Lars, iklädd något hårband han fick låna av Jakob. Han bar inte upp det så bra.

Jag och Eliza var där.

Det var Jimmy och Jimmy också. Rikard, Jakob och Madde fastnade tydligen inte på bild.

Efter att vi hade ätit upp och samtalat ett tag gick vi vidare mot andra affärer. Det här var någon asfräck skinnjacka vi hittade i en ganska osmaklig butik där de bara säljer skinnkläder.

På H&M fick Rikard syn på dessa kaninmasker. Fantastiska tyckte vi och provade! Resten av dagen såg ungefär likadan ut. Minus kaninmaskerna. I kväll har jag mest lyssnat på Billie Holiday, tacknat lite och nu tänkte jag se ett avsnitt av Mad Men. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0