HP mest hela tiden.

Jag vet att jag bloggar superdåligt. Antingen så jobbar jag eller så läser jag, har himla mycket att göra. Hade tänkt läsa alla HP-böcker innan jag ser sista filmen på bio. Jag läser fjärde boken nu och har med andra ord ungefär en månad på mig att läsa ut 4 böcker med 600-1000 sidor/bok. Käns lite stressigt med tanke på att jag har annat jag måste göra samtidigt MEN det är himla kul! Älskar, älskar böckerna. De är verkligen helt fantastiska! Ska gå och fortsätta läsa nu. Adieu!

Kommentarer
Postat av: johanna

du kommer ändå inte förstå dig på böckerna som vi äkta hp-lovers gör. du är bara en liten wannabe som kan gå och dö.

2011-07-07 @ 18:29:17
Postat av: Julia

Så sjukt töntig du är, Johanna. Usch, vill kräkas på dig.

2011-07-13 @ 22:24:31
URL: http://tjett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0