Min vecka

Måndag:

Mest bara skola, plugg och ångest över klädberg och liknande.

Tisdag:

Addera en hatt så vet ni hur jag såg ut i tisdags. Dagen spenderades mest åt läxor.

Onsdag:


I onsdags hade jag med mig kameran till skolan. Vi skulle nämligen ta lite bilder till datakunskapen. Jag skulle vara fransyska, Miriam skulle vara ryss och Agnes skulle vara svensk hollywoodfru. Ja, ni ser ju.

Efter skolan gick vi mot stan.

För att ta en hejdå-malin-ha-en-fin-helg-i-london-fika.

Torsdag:


Började dagen med en bra frukost.

Avslutade med semla.

Fredag:

Skola, stan, gamla bilder och Håkan Hellström i högtalarna.

Lördag:


Var på ett par loppisar samt röda korset. Köpte dock bara en sjal för 5 kr.

När klockan blev sex promenerade jag och mina föräldrar i väg på middag. Vi kom hem kring elva någon gång och sedan dess har jag mest bara suttit här. Tänkte börja dra mig mot sängen nu.

Vad som händer på söndag vet jag inte än. Vill ni veta det så kan ni kika in i morgon! Ses då, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0