I söndags


Som jag nämnde så spenderade jag och några vänner söndagkvällen hemma hos Malin!
De söta fransyskorna jag talade om sitter längst till vänster. (En av dem lyssnade på Phoenix, glad jag blev)

Jag kom lite senare än de andra men mina snälla kompisar hade sparat en semla åt mig.

Vi tittade på en film som hette LOL. Franskt tal och fransk text. Jag förstod inte så mycket men det gjorde ingenting. De som kunde franska förklarade för mig!

Malins katt, Skrållan, var också där. Jag var tvungen att klappa lite. Såklart.

På vardagsrumsbordet stod en stor skål med hallon. Jag åt säkert upp hälften, minst!

Klockan hade blivit ganska sent så vi kramades hejdå och jag åkte hem. Fin söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Stina

JAG LYSSNAR OCKSÅ PÅ PHOENIX! JAG LYSSNAR PÅ BRA MUSIK!!!!!!!!!!!!! japp

2011-02-21 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0