Stockholm och stress


På fredagmorgon beger jag mig mot Hufvudstaden för att gå på Nobelfesten. Nä, skoja bara. Ska göra annat kul. Kommer att bli hemskt trevligt att ge sig iväg några dagar och se något annat än Piteå. MEN är så himla, himla stressad. Borde egentligen göra oräkneliga sidor matte, göra en intervju, skriva en minst två sidor lång historia på engelska, skriva ner lite fakta om barns språkutveckling, göra en lista på bra musik och packa tills på torsdagkväll. Uh, paniken. Håll tummarna för mig är ni snälla.

Kommentarer
Postat av: Stina

Ska egentligen ha en muntlig redovisning om barns språkutveckling idag, men är sjuk. Men jag kan tipsa om bra sidor! Det här är en uppsats som tre stycken från universitetet har skrivit, men man kan hitta bra information där! Det är den första i listan, efter pampers. En pdf-fil.



http://www.google.se/search?aq=f&gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=barnspr%C3%A5k+utveckling+0-2#hl=sv&sa=X&ei=aVbgTorcOOmk4gSLhN3mBg&ved=0CDcQBSgA&q=barn+spr%C3%A5kutveckling+0-2&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb&fp=d67a2d34814ed14&biw=1366&bih=677

2011-12-08 @ 07:19:10
Postat av: Stina

Okej, glöm vad jag sa. Den verkade inte vilja se ut som den gör för mig. Alltså adressen jag skickade i förra kommentaren. Men googla barn språkutveckling 0-2. Då är den högst upp, efter Pampers. Hoppas att det går bra för dig!

2011-12-08 @ 07:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0