Trästock söndag

Det är ju lite klurigt att veta när lördag övergår till söndag, speciellt när man är på festival men under natten och morgonen såg det ut lite såhär:

Efter alla konserter var slut gick vi tillbaka till campingen. Där umgicks vi en stund med Umeåborna vi träffade under fredagen och sedan slog vi oss ned utanför vår tältgrannes tält och samtalade i ett par timmar om en massa bra grejer såsom film, musik, mammor och fina caféer. När i stort sett hela campingen sov ville jag se mig omkring och ta lite kort så vi gick på promenad. Vi stötte på "CAMP GAY!".

Camp Gay var väldigt stökigt.

Utsikten från strandkanten var finare.

Stina var bra fin hon också!

Älskar campingen på trästock. Det är så himla fint överallt!

Nu var det dags för det värsta med hela helgen - att packa ihop alla grejer. Men jag såg i alla fall rätt glad ut.

En vattenflaska var för övrigt festivalens bästa grej. Ni vet, Skellefteå har ju den där obehagliga parasiten i sitt vatten för stunden.

Efter att ha vakat hela natten var det äntligen dags att bege sig hemåt. Vi var ganska slitna krigare alla tre. Under två dygn hade vi bara sovit fem timmar så när vi kom hem var en prydligt bäddad säng ungefär det vackraste jag sett. Helgen var i varje fall strålande, tack alla medverkande!



Kommentarer
Postat av: Stina

Jah älskar att min så kallade "mittbena" är sned och hamnar mitt på huvudet på bilden, från den vinkel som du tog bilden i. Öhh, vet inte om någon förstod det där, men men. Och du, Krya på dig!

2011-08-10 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0