Förra helgen


Förra helgen var jag i Umeå på Umeå Open. Tänkte att ni kunde få se lite hur det såg ut! På bilden ovan ser ni Emmas hem. Emma är en god vän till min kusin Jessica. Vi tre spenderade helgen tillsammans och hade himla trevligt!

Hemma hos Emma åt vi middag båda kvällarna. Sov gjorde jag hos Jessica. Båda två bor superflott, skulle kunna flytta in hos någon av dem vilken dag som helst! Jessicas hem glömde jag tyvärr att fotografera.

Kvällarna började lite så här.




Och såg ut lite så här resten av tiden!

Under Håkans spelning satt det ett par bredvid mig. De hånglade rätt mycket och var väldigt söta. "Har du en penna?" frågade de. "Nej men jag har ett läppstift!" svarade jag. Det fungerade tydligen lika bra. De skrev saker på varandras armar och bad mig sedan ta kort. Fint!

Jag hann också gå på stan lite samt bjuda Jessica på lunch. Vi gick till ett ställe som heter Rost och köpte varsin färskosttallrik. Det var helt fantastiskt gott!

Söndagen spenderades på en buss.

På väg mot Umeå visade de Inception. Jag var ungefär världens lyckligaste. Älskar'en. På hemvägen visades dock ingen bra film, så jag läste HP istället. Himlen var däremot väldigt tjusig!

Så såg förra helgen ut för min del. Fin på alla sätt och vis!


Kommentarer
Postat av: Emma

Får göra det nån fler gång, det var trevligt!

2011-04-13 @ 16:44:55
Postat av: Jessica

Trevligt värre var det! Du måste komma snart igen tycker jag!

2011-04-17 @ 10:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0