Dålig uppdatering!

Förlåt för det. Har så mycket grejer att göra hela tiden. Idag har jag i alla fall bestämt att sommaren är på väg. Använder ENDAST vårjacka från och med nu, äter kulglass i solen och bär alltid omkring på ett par solglasögon. Höll förresten på att äta upp en fluga i dag. Trodde den tillhörde min lakritsglass. Ikväll har jag mest lyssnat på TV On The Radio's nya album samt Cornelis gamla klassiker. Det har varit en genom bra dag helt enkelt! I morgon ska vi, om vädret tillåter, ha picknick istället för att äta skollunch. Kanonis! Ha en fortsatt trevlig vecka. Hör av mig så snart jag kan.

Ps. Alla som bor i Piteå och är intresserade av secondhand kläder/prylar: Missa inte Lions loppis på Nolia i helgen. Ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0