Onsdag

Förlåt för mindre bra uppdatering. Har i alla fall hunnit med massvis med saker idag! Slutade skolan klockan två, sedan begav jag mig mot Kupan. Köpte inte så mycket. Sedan bar det iväg hemåt. Åt middag och sjöng upp lite inför kvällen. Klockan fem drog jag sedan iväg mot musikskolan. Har blivit tillfrågad att vara med i en jazz- och improvisationsgrupp så var där första gången idag och sjöng. Gick ändå helt okej. När jag sedan kom hem satte jag mig och såg en Harry Potter film. Försöker se alla till på lördag då vi ska se senaste filmen. Hann till och med ta några kort efter det. Himla effektiv!
Så här såg jag ut under dagen:

Nåväl, nu är klockan tolv och jag ska sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0