Hej!


Jag har fått önskemål om en frågestund och att svara på frågor har jag inga problem med! Just det där konceptet med frågestund känns dock lite besvärligt, med tanke på att jag har så få läsare. Vore ju pinsamt om man bara fick 4 frågor eller så. Jag tycker istället att vi gör såhär. När ni undrar över något så ställer ni frågor! Vad jag äter till frukost, vilken min favoritfilm är eller kanske vilken skostorlek jag har. Det kan handla om vad som helst! Då lovar jag att svara på dem så snabbt jag bara kan, om de inte är för privata vill säga.

Ha en fin kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: malin

Snygg! <3

2010-11-18 @ 19:37:05
URL: http://motsattasteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0