Stan och en teckning.


Dagen har spenderats på stan och kvällen med pennan i hand. Jag har tecknat hela kvällen och samtidigt lyssnat på min 8h långa spellista på spotify. Nu är det väl sisådär 1-1,5h kvar av den och jag är äntligen klar. Är faktiskt riktigt nöjd! Bilden bygger på Nalle Puh's citat "Ingen kan vara nere med en ballong". Jag, dum som jag var, glömde kolla upp hur citatet egentligen löd. Så på min teckning hittar vi en flicka ståendes på en ballong med texten "man kan inte vara nere med en ballong" bredvid sig. Menmen, det gör inte så mycket. Ni får se resultatet någon annan dag. Tänkte visa lite annat jag tecknat också. Börjar bli en del! Nåväl, nu är jag alldeles fruktansvärt trött och ska sova. Vi hörs i morgon (förhoppningsvis). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0