En golv-tjej helt enkelt.

Känner ni mig sedan tidigare vet ni säkert redan detta, men jag har en grej för både golv och tak. Ett tak-inlägg kommer nog om ett litet tag, men idag handlar det om golv. Det är nog stället jag spenderar mest tid på under en dag. Där trivs jag allra bäst. En vän sa en gång att hon skulle köpa ett golv till mig i present, bara för att jag gillar dem så mycket. Strålande idé tycker jag.

Tre bilder. Alla tagna i mitt rum med en halvtaskig webbkamera. På mitt golv, förstås.







Kommentarer
Postat av: Clara

Hejsan! Tack för din kommentar. Tack för tipset. Jag ska definitivt läsa den, när jag får tid till det förstås (just nu läser jag en bok som heter Modellsommar). Jag har lite svårt för att hitta böcker jag tycker om så jag blir jätteglad när jag får tips.



Jag har sett dig i skolan och jag måste säga att du är väldigt fin.

2010-09-01 @ 21:17:06
URL: http://frokensjolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0